ابهام درباره سه اخطاره بودن دقيقي ابهام درباره سه اخطاره بودن دقيقي
تاریخ : چهار شنبه 28 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
ابهام درباره سه اخطاره بودن دقيقي
شماره خبر : 36628
درحالي كه يك روز از تساوي تيم هاي شهرداري تبريز و پرسپوليس گذشته هنوز موضوع سه اخطاره بودن يا نبودن سعيد دقيقي در اين بازي با ابهامات فراواني همراه است.

ايرنا - روز گذشته تيم هاي شهرداري تبريز و پرسپوليس در هفته بيستم ليگ برتر فوتبال كشور به تساوي دو بر دو دست يافتند كه سعيد دقيقي با يك گل و گرفتن يك پنالتي نقش پر رنگي در كسب يك امتياز تيمش داشت.

بلافاصله پس از پايان اين بازي اين موضوع سه اخطاره بودن اين بازيكن و احتمال سه بر صفر شدن نتيجه اين بازي به سود پرسپوليس در محافل خبري مطرح شد.

 

دقيقي در هفته دوازدهم مقابل ذوب آهن، هفته چهاردهم مقابل صنعت نفت و هفته نوزدهم مقابل سايپا كارت زرد گرفته است و بنابراين در بازي با پرسپوليس سه كارته و از حضور در ميدان محروم بود.

 

خود اين بازيكن هم پس از بازي هفته گذشته مقابل سايپا در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفته بود كه داور با كارت زردي كه به او داده وي را از حضور مقابل پرسپوليس محروم كرده است.

 

آلبرت گريگوريان ناظر بازي شهرداري و پرسپوليس درباره اين موضوع اظهار داشت: سعيد دقيقي پيش از اين بازي، در ديدارهاي شهرداري مقابل صنعت نفت و سايپا دو اخطار گرفته بود و مي توانست در بازي با پرسپوليس به ميدان برود.

 

وي ادامه داد: اين بازيكن در يك بازي هم دو كارت زرد متوالي از داور دريافت كرد و از زمين بازي اخراج شد كه محروميت آن را هم پشت سر گذاشته است.

 

البته مشخص نيست منظور گريگوريان از يك بازي كدام بازي اين فصل است زيرا دقيقي در اين فصل 6 بار كارت زرد گرفته اما هيچ كارت قرمزي به نام او ثبت نشده است.

 

سه اخطار ديگر اين بازيكن در اين فصل در هفته اول مقابل مس كرمان، در هفته سوم مقابل پرسپوليس و در هفته پنجم مقابل تراكتورسازي گرفته شده است.

 

هوشنگ نصيرزاده كارشناس مديريت فوتبال معتقد است كه اگر سازمان ليگ دراين زمينه مقصر باشد نتيجه اين بازي به هيچ وجه سه بر صفر به سود پرسپوليس نخواهد شد.

 

وي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در اين زمينه گفت: در صورتي كه سازمان ليگ اشتباهي كرده باشد يا همين نتيجه مورد قبول قرار مي گيرد و يا بازي تكرار مي شود كه در صورت تكرار تنها سازمان ليگ بايد هزينه هاي پرسپوليس در بازي تكراري را به اين باشگاه پرداخت كند.

 

وي افزود: اگر سازمان ليگ پيش ازاين بازي سه اخطاره بودن دقيقي را به باشگاه شهرداري تبريز اعلام كرده باشد نتيجه اين بازي سه بر صفر مي شود.

 

بايد منتظر روزهاي پيش رو و بررسي اين موضوع در سازمان ليگ باشيم تا مشخص شود كه آيا دقيقي از حضور در اين بازي محروم بوده است يا نه و اينكه چه تصميمي درباره نتيجه اين بازي گرفته مي شود تا مشخص شود كدام بخش جوابگوي حق پايمال شده احتمالي پرسپوليس خواهد بود.




|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید